سومین کمیته فنی تخصصی مناسب سازی برگزار شد

روز دوشنبه یازدهم تیرماه سومین کمیته فنی تخصصی مناسب سازی به ریاست اداره کل دفتر فنی،امورعمرانی و حمل و نقل و ترافیک استانداری البرز و دبیری دبیرخانه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی و سایر اعضاء کمیته با موضوع بررسی وضعیت مناسب سازی منازل مسکونی ۲۰ واحد به بالا در محل سالن اجتماعات سازمان نظام مهندسی استان البرز برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز؛در ابتدای جلسه مهندس نقدزاده رئیس کمیته فنی و تخصصی مناسب سازی استان البرز ضمن خوشامدگویی،هدف از برگزاری کمیته های فنی را بررسی وضعیت مناسب سازی واحدهای مسکونی طبق قانون که یکی از واحدهای منازل ۲۰ واحد به بالا می بایست استانداردهای لازم مناسب سازی را رعایت کنند بیان کرد و مقرر شد آماری از واحدهای مسکونی موجود و در حال احداث جهت بازدید توسط شهرداری ها اعلام گردد .

همچنین از آنجا که قوانین و دستورالعمل ها هر ۵سال اصلاح و تدوین می‌گردد،مقرر شد یک پیش نویس رعایت مناسب سازی ۱واحد از ۱۰ واحد مسکونی توسط سازمان نظام مهندسی استان تدوین و جهت ارائه به وزارت راه و شهرسازی و دبیرخانه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی کشور ارسال گردد.

در پایان لیلا باوی دبیر کمیته فنی تخصصی مناسب سازی پیشنهاد بازدید از پارک جهاندیدگان شهرستان کرج در هفته آتی را داد تا اصول مناسب سازی رعایت شده توسط اعضاء کمیته فنی مورد بررسی و تأیید قرار بگیرد. 

کد خبر 111224

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد